احمدینژاد را پیاده به میدان نفرستیم!
بسم الله الرحمن الرحیم
سریال مختارنامه یک اثر تاریخی است و پر از عبرتهایی که گویی برای امروز ما تجویز شدهاند.
بر اثر وسوسه یک خناس متعصب، سوءظنی بی جا و بیتدبیری فرمانده سپاه مختار، کیان و یارانش، پیاده به نبرد فرستاده می شوند.
اینچنین تیرهای نامرئی "مهلب" به تراژدی ختم میشود.
نگذاریم این تراژدی، برای رئیس جمهورمان تکرار شود.
مهلبها و خناسان هنوز زندهاند!
*****
پی نوشت:
سلام
مدتی است از گودر هجرت کرده ام اما چون دچار "اینترنت پرهیزی" شده بودم طول کشید تا به خانه مادری بازگردم. قول می دهم این خسران را جبران کنم.
دعوایم نکنید لطفا، بالاخره؛
مهلتی بایست تا خون شیر شد.........مدتی این مثنوی تاخیر شد
+ نوشته شده در جمعه سوم تیر ۱۳۹۰ ساعت 23:28 توسط ع.صادقی
|
اینجا تنها جایی است