باسمه تعالی

*بیش از 90 درصد صحبتهای دکتر علی اکبر ولاتی در برنامه درنگ که بعد از سریال مختارنامه پخش میشود به نقش ایرانیان در گسترش اسلام و فرهنگ تشیع ارتباط داشت.

احمد توکلی در نامه سرگشادهای به رئیس جمهور از ایرانی گری دولت -که احتمالا منظورشان ایرانی گرایی دولت بوده است- انتقاد کرد!

با وجود احترامی که برای آقای توکلی قائلم، چرا وقتی دکتر ولایتی از نقش ایرانیان در گسترش اسلام و تشیع میگوید ترویج ایرانی گرایی نیست ولی وقتی احمدینژاد میگوید، میشود جبهه گیری مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلامی و نادیده گرفتن وصیت شهدا؟!!

مطمئنم اگر رئیس جمهور زوم کند روی "به قول این جماعت مکتب اسلامی" آنها باز هم در رسانههایشان تیتر میزنند و از نامهای سرگشاده خبر میدهند که وا اسلاما، رئیس دولت پا توی کفش روحانیت کرده و مدعی اسلام شناسی است و ...

چرا بعضی وقت ها اهم و مهم یادمان میرود؟!

*علی مطهری نسبت به اینکه چطور گزارش 25 بهمن به سرعت در مجلس خوانده شده و گزارش کوی دانشگاه هنوز قرائت نشده انتقاد کرد و خواستار روشن شدن موضع دولت در خصوص وقایع 25 بهمن شد!!

این یعنی نماینده مردم تهران هنوز تفاوت سرعت عمل در بیان موضع نسبت به یک مسئله با آثار ملی و یک مسئله با آثار بین المللی را نمیداند، آن هم در شرایط فعلی منطقه!

*قیام مردم منطقه علیه دیکتاتوری و تلاش برای اعمال آزادی، در هر حال به نفع جریانهای اسلامی منطقه است و حتما به پیچیده تر شدن سیاستها و نیرنگهای گرگان کروات بسته اروپایی و امریکایی منجر میشود!

کاش نمایندگان ملت مشخص میکردند که چه اقدامی در راستای انتقال تجربههای نظام جمهوری اسلامی به رهبران و مردم این خیزشها برای جلوگیری از اعمال سیاستهای استکباری غرب در راستای رسالت انقلاب اسلامی انجام داده اند؟!

آنها برای تبیین مکتب اسلامی چه کرده اند؟!

کاش لااقل توکلی یا مطهری برای مرگ مظلومانه فاطمه 16 ساله به دولت و ساکنین دغدغه مند! ساختمان سوهانک اعتراض میکردند و نامه سرگشاده مینوشتند؟!

اصل نوشت:

* این جور نق زدن و بهانه گیری مال دعوای بچههای کودکستان است یا رجال تکیه زده به صندلی نمایندگی ملت ایران!؟

*برای همه فرزندان شهدا:

رفتی که راه باز شود ، راه باز شد

اما کنار جادّه مرا هیچ کس ندید!